27 oktober 2008

Tamara in het ziekenhuis (2)

Ons kleine wondertje ligt nog steeds in het ziekenhuis. De situatie is nog steeds onduidelijk. De koorts is weg. Haar eetlust is nog steeds niet terug. Er gaat wel wat eten in, maar echt van harte gaat dit niet. Zodra ze de fles ziet, draait ze haar hoofd meteen weg. Meer zorgelijk is dat ze nog steeds blijft overgeven. Dus al krijgt ze eten binnen, als het daarna er weer uitkomt dan schieten we daar niet zo veel mee op. De dokter deelde mee dat ze in ieder geval tot en met het komende weekend in het LUMC moet blijven. Hopelijk krijgen we snel uitsluitsel over welke bacterie onze Setyowati lastigvalt. Zodra we dit weten, kunnen we dat vervelende beeste bombarderen met de juiste anti-biotica.

Bijgaand nog de laatste foto's van onze reis naar Indonesie:



1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Peter en Gita,

Jullie weten dat ik regelmatig deze site van Tamara bezoek maar wat ik nu lees schrik ik wel een beetje van hoor!
De kleine meid ziek en ook nog eens in het ziekenhuis, hemeltje lief wat gebeurd er toch allemaal met haar! Hopelijk hebben ze gauw de virus onder controle zodat ze weer snel naar huis mag. Ik hou Tamars's gezondheid via jullie berichtgeving in de gaten! Lieverds veel sterkte en geef Tamara maar een hele dikke knuffel van mij en Ben.